Fredag

Hej!mina vänner

Fint väder ellr hur? Blev fakstist värmare en dom hade sagt men det är ju bara bra:D
Dagen blev skola,vi hade ju vad så det var ganska skönt men sen var det hem och det blev TV och mat.
Men sen helt plötsligt så kom Lise och D till mig och frågade om jag vile hänga med till stan, och stan ja det blev det. Massa fint var det och för D och Lises del blev de köp. Lise köpte ett par skit sygga gladiatorsandaler och D köpte söta öronhänge.
Men för min del blev det ingen köp ska spara pengar till två spiciella (stavning) sker till somaren men det för ni veta framåt tiden:D Fredags kvällen blir nog talan kanske en film och säker nåt gott.
Men ni får ha det så bra så hörs vi imon.

puss puss

Kommentarer
Postat av: Liselotte

skitbra dag på stan hörrudu:)<3

2009-04-17 @ 23:04:37
URL: http://liselottehultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0