Jaaa..

Hej! 

Idag kommer det inte va så mkt att skriva inte hänt så hemstk mkt.. Ja vaknade ganska tidigt gick upp och åt frukost mackor
och flingor=P Sen vaknade syrran vi satt och pratade om alllt möjligt så då bestämde vi oss att gå på stan. Så vi drog på oss klädderna och stack ner till stan:D Det finns så jädra mkt saker man vill ha jusst nu in för sommaren men jag bestämde att mig att spara och köpa nåt jag verkligen vill ha i sommar:P Men kvällen blir det nog mys med serena och saga framför Tv med godis och film=P

Har ni sett nån påskkärring än?


PUSS O KRAM<3


Kommentarer
Postat av: Liselotte

nu vet jag vad jag ka ha på avslutningen,

gladiatorsandaler och klänning och jeansjacka :)

2009-04-10 @ 10:26:43
URL: http://liselottehultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0