Kladdis

Hahah dagen i skolan va inte lång kändes som om hela huvudet  skulle exploderas så jag tog väskan och gick hem,var bara på slöjden. Hema var det tyst och skönt att vila huvudet tog på mig mysklädder och tog min tjoka täcke
och la mig i TV rumet för att titta på TV. Men det blev inte många minuters TV somnade typ efter tio minuter:D
Sen vaknade jag av att syrran kom hem hon stack från skolan idag med båda mådde inte alls bra:/
Satte mig upp gick ut och solade och så plötsligt blev jag så sugen på kladdkaka och jag sprang till köket och började baka,
bakade dubbelsats och blev som nästa köpt i willys:DMen imon kanske skola men jag tror inte det men vi hörs imon..

Puss,puss

Kommentarer
Postat av: Lise

vadå ska du på dansen då?

2009-04-27 @ 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0