Majbrasan

                                                                            Helo!!

Vilket väder eller hur`? Ja upp tidigt idag då men hade inte så svårt att gå upp. Haha jag slapp idrotten som tur var
gick en runda med David och Jennifer hade det väldigt trevligt, och jag som är döv tyckte att David sa popcorn men han sa fottboll skrattade ihjäl mig:D:D.Ne snart ska jag väll ringa Lise och planera hur vi ska göra ikväll och prata lite om olika saker. Brossan kommer imon då ska ta det lungt i helgen inte så mkt annat att göra så det blir bara lungt.
Ne bloggar ikväll...
 
Tjao!!<3<3

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Kommer du till majbrasan ikväll?? :)

2009-04-30 @ 15:38:08
URL: http://spelkulans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0