Nu är jag här!

Hej mina vänner!

Ja som ni ser blev det lilla liselotte som skrev en inlägg_:D Hann tyvär inte hade läxor,duscha och massa annat och göra men jag säger tack till Lise för att va snäll och göra det. Jag igår blev det ju stan men idag blir det nog lungt och äta glass.
Ja utveklingssamtal va bra nåt alla mål nöjd;P
Men imon händer det två speciella saker 1 veta vilken klass vi kommer gå och 2 Disco!!! kommer bli suvären kul.
Lise och jag kommmer va i entren kl 21-22:Pmen ja inte så mkt att berätta men bilder kommer ikväll
LOVAR:D

Tjao!!<3<3

Kommentarer
Postat av: Lise

Lägg in bilder nu då! =P<3

2009-04-23 @ 18:07:28
URL: http://liselottehultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0