Sista dan!

Hej!

Gud jag vill inte till skolan imon fick nyss reda på en grej som äklar mig:(USHHHHHHHHH!!!!
Ne min dag har vart TV,sola och sovit haft riktigt skönt idag men man får ju njuta för en sista dag hema sen imon
skola fast väldigt skönt en dag i skolan:D Sen helg...
Ja imon är det ju skola men man måste ha idrott men vet ni vad jag tänker absolut inte ha idrott hehe ska typ säga att jag tänker inte va med har vart sjuk hela veckan tänker inte bli sjuk igen så att ni vet det haha får se vad hon kommer säga:D
Vill att det ska va torsdagkväll:/ Men ska snart ta en jävlig lång dusch men vi hörs imon...

Tjao!!<3

Kommentarer
Postat av: Lise

JÄVLA ÄCKEL :o

2009-04-29 @ 19:42:41
URL: http://liselottehultgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå för nåt

2009-04-29 @ 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0