Sunny day

Hello! my friends!

Vilken otrolig lånd dag det har vart:P Tiden har gått så sakta men vam har ju hunnit med mkt...Hur har eran dag vart?
Ja min var vakna kl 08.00 tittade på TV efter som jag inte kunde somna om:/
Men sen kom Lise till mig och vi tillsammans gick till skolgården för att vänta på några kompisar.. Tillslut kom dom och vi cyklade till Vasa kiosken och köpte godis sen så ja forsatte dagen.. Nu sitter vi här i datan, ganska trött eftersom jag råkade somna i sägen och Lise bara va vaken hela tiden HAHAHXD

Dagens outfit kommer snart

Puss O Kram<3<3

Kommentarer
Postat av: Liselotte

jajjamensan:)<3

2009-04-08 @ 21:22:14
URL: http://liselottehultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0