Vår? eller vinter snart igen?

Vilken underbar dag det har vart sol och värme nästa 16 grader ute:D Ja skolan var rolig idag massa skämt vi hade:P
Lise och jag satt ute och solade på rasterna så skönt och tog massa bilder med:D (kommer snart:P)
Tyvär kommer jag inte kunna blogga lika mkt som vanligt för att interneten kommer inte va här varje dag men jag ska skriva så fort jag har tid och kan:D

Ja syrran och jag tog en sväng till nymanskor och kollade lite skulle igenkligen köpa men vi ångrade oss i
sista minuten men dom kommer säkert komma på påsklovet:D Men imån blir det kanske Lise o Caro dag ska och köpa paket till Nilla:D

Men hörs troligen imon
 
PUSS & KRAM FRÅN ME<3<3

Kommentarer
Postat av: Liselotte

BÄSTAVÄNNER FÖRALLATID<3

älskar dig enormt din bajskorv´<3

2009-04-01 @ 19:23:31
URL: http://liselottehultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0