Love it!

Tjena!!

Aså vilket väder så otroligt skönt må jag säga :D Ja måndag och en ny dag i veckan blir måndag bra så blir hela veckan bra.
Stan idag men var inte riktig sugen på att va där men stack ner endå kollade på den nya djuraffären,
den är verkligen stor och fin ska börja köpa där istället (tror ja):D Ne sen sluchice så otroligt gott. Lise och jag statt ute typ en hel tima men det var otroligt härligt älskar värme just nu är det ju 33-34 grader i solen LOVE IT! Imon blir det nog
inte så mkt än att om det blir fint väder åka till östanå och bada med syrran och hennes pojkvän haha kul,kul. Ne ska sitta här och kolla på plastma tv eftersom mamma tjatar om det hela tidenXD men vi hörs imon älskar er mina gulliga vänner<3<3

(kommer säker bli  lite bilder om saker jag ska köpa  framåt tiden ska kolla om jag hittar puss puss)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var med till stan, du skrev inte det

2009-06-01 @ 20:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0