Bestämt mig!

Haha nu har jag bestämt mig, ni kommer säker tycka att jag är crazy men a. Jag kommer fram över inte skriva på helgarna
ifall jag inte har tråkigt då HAHA får se om det lyckas eftersom jag är inte inne på datan på helgarna eller det händer ju ibland men inte alls ofta. Ja idag var det en riktigt rengvår och det luktade så himla gott:D
Vi gick med klassen i två timma jävligt jobbigt men nåt slags kul. Efter skolan ja skulle jag va hema
men det blev ett litet ändring ja jag hände ju med Lise hem åt så himla gott mat. Vi stack ner till stan köpte inget viktigt än bara lite godis:P Framåt sex tiden åkte vi ner till stan skulle kolla på Lises nya lägenhet
den var så fin och låg ju nära stan typ nära gallerian :D Ne är så otrolig trött så ska ta mig en lång dusch sen kolla på spålöst och gå och lägga mig.

Puss,Puss <3

Kommentarer
Postat av: Lise

hihi, vi har roligast ♥

2009-05-04 @ 20:39:20
URL: http://liselottehultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0