:D

Jag ber om så mkt om förlåtelse att jag inte har skrivit men det var att pappa tog inte med sin internetet och datan hem
så jag har inte kunnat blogga:/

Men nu är jag här och mår bra:D Dagen har vart lång för skolan som suger orkar faktiskt inte mer, sen ner till stationen
lämna cyklen till syrran. Hem tog det inte så långt tid för än mamma kom hem från Colombia hon har ju vart
där sen Feb... men nu är hon har med massa saker:D Bilder kommer sen av allt jag fick.

Igår då ja uppvisning blev lyckad, Hör ni på alla som dansade ni var jätte duktiga:D efter aa dansen fick jag änkligen
en kladdkaka som jag har vart sugen typ i en vecka snart.

Just det klassen var med i lilla löpsedlen idag och vi vann är jätte kul:D Ja en lärare och tre elever får åka till Stockholm
och va med på tv och tävla då och dom får bo i ett vandra hem så jävla kul:D aja men själv tror jag inte att jag kommer
åka med men vem vet.
Bilder nu:




En jätte söt axel väska:D



Söt t-shirt



Ko pyjamas




en till lång väska



enu en lång väska



Två linne


Blå linne



Ett par jätte söta skor:D:D

Ja ett lång inlägg blev det idag men ja eftersom jag inte har skrivit på länge så är det värt.
Men ha det så jätte bra och Tack mamma för allt jag har fått Puss
Vi ses mina blogg läsare:D<3<3

Kommentarer
Postat av: Lise

HAHHAHA ko pyamas :p

fina grejor.

2009-05-15 @ 15:16:02
URL: http://liselottehultgren.blogg.se/
Postat av: D <3

Oj! de var inte lite Caro:P



Jätte snygga grejor ju :) <3

2009-05-15 @ 15:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0