God morgon

God morgon mina vänner!

Just nu sitter jag här hos Lise, kom hit för en tima sen skulle äta frukost här orkade inte äta hema så ja jag kom hit:D
Medans jag sitter här och bloggar har hon som vanligt svårt att bestäma sig vad hon ska ha på sig med hon är väll klart när som helst. Idag blir nog ta det lungt va ute i den här fina vädert. Igår var det ju typ 28 grader helt underbar så jag ringde typ 8 tiden till Lise, jag var så sugen att cykla så hon hängde med och eftersom det fattades mjölk hos henne cyklade vi ner för att köpa. Vi tog söta bilder och gjorde inte så mkt mer. Men imon blir det skola för mig och Lise eftersom vi inte kunde i praoa imon så vi får praoa torsdag fast vi har en hel klassrum för mig,Lise och en till:Dska bli super kul:D men nu måste jag gå hejsvejs:D<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

petter kommer va där

2009-05-26 @ 21:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0