Här igen..

Hej nu är jag här igen efter en lång helg:D

Ja nu kommer jag berätta om alla dagarna sist jag skrev var jag hos Lise:D Ja vi stack så klart ner till stan med syrran
hon var tvugen att köpa två par jeasn så vi stack till JC hittade två par:D Sen vi som är så godis grisar blev vi sugna att äta glass så vi cyklade eller rätare sagt hon cykladeXD till donals och ja hon smakade en sån nya glass och jag en vanlig glass mm gott:D sen jag med mina knäppa ideer kom på att vi skulle måla varandra med krajal penna HAHA vad vi skrattade<3 en riktigt härlig dag....

Lördag: Packade hela morgonen och var tvungen att cyklaner och köpa katt met eftersom den var slut men tiden gick fort så det var två och enhalv times resa då upp till Lidköping, satt mest hela och läste twilight boken har läst ut tvåan och trean så är på den 4 och sista boken<3<3 Ja i lidköping var det jätte mysigt vi var på stan och grillade jag det var jätte mysigt.

Söndag: Söndag Två och enhalvtima resa hem med läste hela vägen med så resan gick fort, Hema packa ut alla kläder sen var det inte så mkt mer jag gjorde men hade en jätte mysigt helg...

hoppas ni också har haft det :D
PUSS/Caro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0