Hej!

Hej bloggen, det var ju längesen har inte haft tid att skriva men jag hoppas att ni mår bra. Själv mår jag bra bara lite
ont i magen vet inte vaför men man får hoppas att det ska sluta snart för ikväll ska vi träffas på withala och typ veta hur allt ska bli:D. Men hur mår ni annanrs?? Idag får det blir hema och kanske en sväng till stan med syrran och kolla om nåt nytt har kommit,typ en evihet sen  jag var där sist men lite godis blir det nog och kladdkaka har jag vart sugen nu i typ 3-4 dagar men inget med det har det blivit av:/
Inte ett lång bloggande idag men ni får ha det så bra så hörs vi någon gång...
PUSSPUSS<3

Kommentarer
Postat av: Lise

:D köpte du kladdkaka ?

2009-05-13 @ 07:55:41
URL: http://liselottehultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0