Skog+streetdance=TRÖTT

                                                                             Hej!
Har nyss kommit hem från streetdance har vart där i två timmar har dansat många gånger men vad gör man om man inte vill skämma ut sigXD Ja skogen idag då var där i 4 timmar så jag är helt slut, Vet inte vaför men ja sov inget igår natt heller.
Ja vi satt och åt mat och så kom det några och hälsade på faktiskt Filip och David lite kul och få besök:D vi stod och pratade lite sen så gick dom....Men vi hade så tråkigt så att vi tog en sväng förbi deras ställe satt och pratade där med men sen så fick vi gå till baka:) Sen fick jag en känsla att jag behövde gå upp och ta kort HAHA, Så jag tog mig en sväng med  mobben och tog lite kort som kommer:D Ne ska lägga ut bilder, ta mig en lång dusch med sen gäller läxor..

HEJDÅ Puss:D

Kommentarer
Postat av: Lise

♥ great day.

2009-05-07 @ 20:52:38
URL: http://liselottehultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0