Tröttsvin!

Hahaha tröttsvin jag fick det av att jag sa pigsvin och jag var ju trött så det fick blir tröttsvinXD
Ja vilket underligt väder ellr hur? Förts regn och kallt sen plötsligt varmt fast lite blåsigt med det var lite underligt.
Min dag har vart seg förutom efter skolan, Skolan är jag trött på orkar den inte mer :/.
Ja Lise hängde med mig hem då och vi var så trötta att vi skrattade åt vart ända lite grej som man sa fast det duma är att
allt vi sa var så jädra tråkit. Men som farfar brukar säga ( Att när det är kväll och skrattar mkt betyder
att man är trött) Fast det var inte kväll då,Vet inte om jag ska tro det men vem vet det kanske är sant:D Ja vi slappade och hade det lungt. Framåt 19.00 var det ju streetdance eftersom det inte var någon streetdance i torsdags så det fick blir idag.
Ja ni får sova så gott inatt så hörs vi imon

GODNATT:D<3<3



KOM TILL WITHALA SCEN DEN 13 MAJ VÄLKOMNA GRATIS INTRÄDE:D:D
KL 18.00 :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0