Tvätta


Helo!

Jag har njutit av solen så jag har inte kunnat blogga, men nu efter en stund efter att ha suttit i solen ska jag blogga.
Min dag har vart smuts och tvätta vad jag mennar med det är vi har tvätta bilen, aså ni ska se på bilder hur smutsig den va den var hemsk aja så vi då har tvättat:D Kom hem och var så attans trött men orkade äta HAHA så stark är jagXD
Pappa gick till stan och faktiskt köpte AMIGO :D:D blev super glad. Brossan kommer som sagt och imon blir det nog säkert stan med Lise en stund.


Ja igår då majbrasan var skit varmt vid elden eller det ska det ju vaXD skulle leta efter ett par personer men hittade ingen
av dom vi skulle hitta, stack hem 9 tiden lite läskigt att cykla själv men jag kom hem levande. bilder kommer......




Har ser ni hur smutsig.



Samma ställe fast ren :O



smutsig



Ren... Aja nog med det  Hörs ikväll, Puss puss

Kommentarer
Postat av: Lise

ring mig när du har tid, om imorgon.

PUSS älskar dig ♥

2009-05-01 @ 20:07:17
URL: http://liselottehultgren.blogg.se/
Postat av: Mikkan

Gud vilken skillnad på smutsig och ren :O Kunde ju inte äns gissa att den var röd när den var smutsig ^__^

2009-05-01 @ 20:30:01
URL: http://spelkulans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0