Lov!

Hej inget bloggade heller vad ska jag ta mig till :/

Aja tisdags ingen skola eftersom jag hade spytt i måndags så tisdag hema. Och idag tillbaka till skolan, skolan var seg som vanligt men efter blev det bättre. Vi stack ner med lilla kanin till djurmagasinet skulle fråga en viktig grej men hon kunde inte svara på det men man får hoppas på det bästa.Ja vi stack hem till Lise åt god mat och sen lånade vi en skit dålig film den såg jätte bra ut men den var urdålig.

Imon städa hela mitt rum ska ta dän mig stora gaderob och sätta en liten byrå i mitt rum så kommer jag ha det
störe, och genom att fram till höst kommer jag säkert ha nya tappeter med ha önskat mig det sen
jag flytade hit:D 

Lediga nu i 4 dagar riktigt skönt och helgen blir lång.

Torsdag:städa
Fredag:va med lise
lördag:åka till lidköping
söndag:va i lidköping och komma hem:D

Ska ta mig nåt och äta nu men vi hörs Puss,Puss:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0