Vetlanda

 Hej nu är jag tillbaka till Vetlanda, efter att har vart i Jönköping. Det har vart ett jätte mysigt helg har solat,vart på stan och massa annant. Just det apropo stan köpte jag ett par jätte söta och billiga skor och en vädigt färgglatt t-shirt är jätte nöjd med köpet efter som jag har pengar kvar till en viss sak jag ska köpa framåt tiden men det får ni veta då:P Ne igår RIX FM så underbart kul, Lise och jag var ju helt döva efter det vi stod ju längst fram så inte konstigtXD  JAG fångade en RIX FM t-shirt blev så glad:D ne nu måste jag gå ska kolla på en film som börjar snart men vi hörs imon bitti puss,puss<3

Kommentarer
Postat av: LISE

om ett tag sticker vi dit igen =)

2009-06-01 @ 07:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0